28.6.2012

Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoo, valmiina lähtöön ota mua kädestä kii ♥

Jeps..tossa ma-ke olin Artjärven riparilla isosena, eka leiri mis olin isosena hihih ! :):)). Med. Lauri, Elina, Milla & Essi ja 16: -97 Siel oli iha kivaa. Jees tosiaan se oli Iitissä Perheniemen Opistolla tai jollai semmossel..tosi tylsä paikka oikeesti :ooo. Maanantain oli aika hurjaa etenki yöllä ku vähä hiivittii ulkona ja päiväl niil oli pari oppituntii ja kaikil joka päivä oli paljon ja välil vähä liikaaki vapaa-aikaa ja näi :):) Tiistai meni aika nopeesti ja väsyneesti koska yö unet oli hurjat 3 tuntia, käytii järven rannal ja sit keskiviikkona pari tyyppii keksii kastella mut jollai vesipulloil ? O.o järkevän ihania ihmisiä ♥. Sit pois sielt ja harjotus siel kirkolla ja kauhee ukkonen päällä :(. Sellasta sunnuntaina olis ton porukan konfirmaatio ja mul ei oo mitään hajua mitä laittaisin sinne päälle.... Tänää käytii hakee Rocky hoidost ja sit lopun päivää olin Tomin kaa ja huomen Karismaa ja sit Annan kaa ajelee :) -Jossu


Lauri ! 

Flyygelisti (;

Nolot ♥


kun tylsyys iskee...

:p♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti