24.6.2012

This is a part of me ♥

HIHIHI..jooo taas on menny aika pitkä aika täs kirjottelus mut ei mulle oikee mitää oo tapahtunukkaa :). Paitsi 2 viikkoo sit tiistain sain sen muovi ajokortin ja mitä ny olin 2 viikkoo just Viros :). Jos ny siitä jotain. ekal viikol käytii maalailee yht seinää kaveril, käytii sellasses paikas ku Haagri sit käytii Teletornis kattoo näkö-aloja ja hienoi oli :), sit lauantain olin Henkan ja Robbanin kaa kaupungilla, sit sunnuntain olin Lauran kaa  käytii vähä shoppaa mm Kristiines ja pelaa biljardii, sit illal käytii kattoo parin muun kaa Madagasgar 3 3D :), maanantain olin myös Lauran kaa ja käytii kuvailee siel sun tääl ja syömäs ofc heses :DDDDD. Sit tiistai-keskiviikko meni iha vaa kierrelles ja sit torstai lähettii käymää Pärnus ja oltii lauantaihi asti :). Siel rullaluistelin, olin rannal. söin jäääätelöö ja kiersin kauppoja :):):):). Sit eile tulin alone himaa :) JA VETTÄ SATAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! angst en päässy ajaa :(:(:(:(. Huome Artjärven rippikouluporukan kaa Iittii, ekalle leirille isoseks ikinä, mitäköhä siitäki tulee :D:D:D. Ei mulla muuta ! :) - Jossu
Teletorn.

Tree.

LAURA♥

Kengät (;

Laeva.

On se söpö ♥

My love.


♥ 




Kävin rullailee (;


?

Tollai lelu (;

Parken.

1 kommentti: