7.7.2012

LeffaCamping 2012 !♥

Jepjep... niinku otsikko kertoo ni olin LeffaCampingillä Sysmän Isorannassa, ja oli mukavaa :D:D:D. Siellä oli ohjelmaa aika paljon...välillä liikaaki. Maanantaina mentii sinne yhteiskuljetuksel Lahest (yhteesä 22 heeboo) ja sit menttiii Isorantaa :) Siel saatii mökit ja olin Riinan, Vilman, Camin ja Pihlan kaa samas :)). Sit päivän mittaa oli alueesee tutustumista ja muita tutustumishommia. Sit käytii pari kertaa melomassaki ja näi :). Tiistaina oli improharkat ja sillo myös alko työt..nimittäin 3 lyhyt elokuvan tekeminen...eka tietty oli kässärin valmistus ja hahmojen suunnittelu ym ja ku se oli valmis ni free time :) käytii melomas ja ampumas jousipyssyil :)) hihi sit käytii myös uimas :). Keskiviikkona aamulla pelattii vaa korttii, läpsyä..mikä ei meinannu loppuu ollenkaa ainakaa mulla ja Roylla :D. Sit päästii kuvaa sitä mun ryhmän tekemää juttuu :) Menihän siinä tunti pari mut oli kivaa :D:D. Parin viikon pääst seki näkyy Youtubes...voin linkkaa sen sit jos se on hyvä :D:D;D. Sit iltaohjelmas oli naamiaiset :D ja oli aika hauskaa mä meikkasin Riinan ja Riina mut :D Otettii kuvii ja tälläst. Sit Torstaina oli improharkattt ja sit vaa siivoiltii pitkin päivää ja korrrttiaki siinä tuli peilailtua :). Sit lähettii lopulta Lahtee ja sit kaikki lähti koteihisa tai johoki muualle :). Kävin äitin kans Subways syömäs ja näi :)) Oli kivaa :). Sit perjantain olin Annan kaa eka meillä ja sit käytii kaupas hakee vähä mättöö ja mentii Kallikselle loppu päiväks 8) Sellasta :). Ens viikol ois tarkotus taas mennä Tallinnaa pariks päiväks ja sit viikon pääst riparille isoseks ;), Adios ja hyvää kesän jatkoa !! - JosBa


vaimo♥
The kässäri.
mums
J&R




pellet ♥

sellane joukko :)♥
Sinä vain ♥
Buuja (8


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti