15.9.2012

Justimusfilms + Nost3 & Protro ♥

Jeesss alotetaampa torstaista..olin sillo Annan kaa ja pyörittii hetken kyläl ja sit mentii niille kattoo Pelicans vs. Blues ottelu ja pelsut vei 6-5♥. Sitte perjantaihi..eka koulus iha normisti jaja sit olin Tomin kaa pari tuntii ja sit olin lähös jo Lahtee ni Tomi alko puhuu jotai rahoist ja lipuist ni tuli sellai *PIM! minun lippuni on keittiön pöydällä ja dösä on tulossa..* mikäs siiinä, isukki toi sen mulle ja sit lähin Lahtee ja siel näin Riinannnn♥♥ ja sit pyörittii Trios pari tuntii ja nähtii tuttujaki mm. Oili ja Valpuri :). Sit käytii subis syömäs ja sit bussil sibeliustalollee ja matkal nähtii Vili :D:D ja sit peril siel oli muitki tutui ylläripylläri campingilt :D oli Vilma, Maiju ja Milja ja semmossii :D. Sit pientä venailuu enne ku pääs sisää ja sit lavalle tuli eka Nost3 ja Protro ja ne veti niitte biisei ja sit lavalle tuli Justimusfilmssin poitsut ja Juho housut nilkois :D ne veti tosi hyvin ja porukka oli kyl ihan mukana :)) tykkäsinnn♥ sit ostin Hauist & Penkkii -paidan ja saatii nimmaritkii jeejee :). Ei mulla oikee muuta, paskaa loppu kesää ninjat ♥ ;) -Jossu

ANNI♥

TOMI♥

OILI♥

RIINA♥

RAKKAUS


MINNI♥
LEO♥

MILJA & MAIJU ♥


JF♥

SAMI♥


♥JOOSE♥

SAMI♥

NOST3 & PROTRO♥

N♥

JUSTIMUSFILMS♥

NIMMARIT.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti